«Զանգեզուրի միջանցքը» և Հյուսիս-Հարավ տրանսպորտային միջանցքը չեն մրցակցելու միմյանց հետ՝ հայտարարել է Ռուսաստանի Անվտանգության խորհրդի քարտուղար Սերգեյ Շոյգուն։ «Ես կարծում եմ, որ երկու ճանապարհներն էլ ոչ միայն գոյության իրավունք ունեն, այլև անհրաժեշտ են՝ Ադրբեջանը նրա տարածաշրջանների հետ կապելու և երկրների միջև առևտրի համար տրանսպորտային միջանցքներ ստեղծելու համար»,- ասել է նա, ընդգծելով, որ Ռուսաստանը հսկայական երկիր է՝ բարձր զարգացած տրանսպորտային ցանցով, և «ցանկացած ճանապարհ միշտ լավն է»։               
 

«Արմավիան» չի կարողանում փոխհատուցել վնասը

«Արմավիան» չի կարողանում փոխհատուցել վնասը
08.04.2013 | 18:04

Հանրային խորհրդի օդային տրանսպորտի հաղորդակցության ենթահանձնաժողովի փոխնախագահ Իզաբելա Մուրադյանի պարզաբանմամբ` «Արմավիայում» տիրող իրավիճակը հետևանքն է համաշխարհային քաղավիացիայի ճգնաժամի: «Այսօր համաշխարհային քաղավիացիան է այս իրավիճակում հայտնվել: Միայն կառավարման միջոցով կարելի է իրավիճակը փրկել: Բոլոր ավիաընկերություններն ունեն հատուկ ֆորսմաժորային տիրույթ: Եթե այսպես շարունակվի, ապա մենք կկորցնենք 450 հոգանոց մասնագիտական կազմը, իսկ արտակարգ իրավիճակների դեպքում` չենք կարողանա իրականացնել որևէ չվերթ»,-մտահոգվեց փորձագետը:

Նա անդրադարձավ նաև տոմսերի գների թանկացմանը. «Իրականում ոչ թե թանկացել են տոմսերի գները, այլ վերացել են գործող կարգերից մի քանիսը»:
Նա տեղեկացրեց, որ այժմ փոխադրումներ են իրականացնում «Չեխական» ու «Լոտ» ավիաուղիները, որոնք գտնվում են բանկրոտի նախաշեմին:
Ի դեպ, «Արմավիան» դեռևս չի կարողանում փոխհատուցել այն մարդկանց վնասը, ովքեր գնել են տոմսեր, բայց չեն կարողանում թռչել:
Նման պարագայում, ըստ Իզաբելլա Մուրադյանի, փոխհատուցման տարբերակ կարող է լինել որևէ հիմնադրամի ստեղծումը, որը կփոխհատուցի բոլորի վնասը, իսկ «Արմավիան» հետագայում այդ գումարը կվերադարձնի հիմնադրամին:

Հասմիկ ՄՈՎՍԻՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3329

Մեկնաբանություններ